wtorek, 20 lutego 2018

Hejka!

Sorki, że zaniedbałam bloga, ale widzicie, jak to jest :/
Powody:
-Za dużo nauki,
-Mam 2 bloga.
To tyle z wyjaśnień, ale dziś chcę pokazać moje zdj, i jak je zrobić

🙂

No więc powiem Wam, jakie stronki nam potrzebne KONIECZNIE!

1. Pixlr (PROSTY EDYTOR DO ZDJ)

2. Pixlr Express (do montowania naszych zdj)

No więc pokażę Wam najpierw moją wykonaną!
Wygląda ślicznie, nieprawdaż? xD
Ok przejdźmy do rzeczy.
Opiszę to w kilku krokach:
1. Otwieramy pixlr:
*Kliknij, aby powiększyć*
2. Musimy dać na ,,Otwórz obrazek z komputera,, i wybieramy naszą postać :D
Jeśli już ją mamy, musimy NAJPIERW!
Wcisnąć to, co na obrazku!
I jak już nadusicie 2 razy, to pojawi się to:

Dalej, no więc jak już jest to, klikamy na róźdżkę i potem wymazujemy to, co niepotrzebne ( czyli te nie potrzebne elementy :) )
I jak już to zrobicie, wciskamy ,,Warstwa,, i musicie znaleźć takie coś jak ,,style warstwy,, i potem w to wchodzimy (jeśli ktoś nie wie, jak, pokażę na zdj)

I potem wciskamy na ,,cień zewnętrzny,, (pokażę na zdj)
Zaznaczamy to, co na zdj:
I gotowe po naciśnięciu ,,ok,,
A potem wciskamy to, co na zdjęciach:

Potem odświerzamy pixlr i wybieramy sb tło jakie chcemy z google. (pokazane na 1 kroku jak sie dodaje zdj z kompa)
Jak już mamy to klikamy ,,warstwa,, i ,,utwórz obrazek jako warstwę,,, czyli:

I wybieramy to zdj, jakie zrobiliśmy wcześniej!
jak już dodamy to pojawi się to:
I oczywiście, jeśli postać jest za duża, możemy zawsze zmniejszyć używając: przycisku ,,Redaguj,, i ,,przekształć swobodnie,,
Jeśli już ustawiliśmy, możemy dodać napisek :D Pokażę jak:
I potem klikamy w dowolne miejsce na obrazku.
A potem możemy wpisać tekst:
Możemy zmienić kolor czcionki, wybrać czcionkę oraz nawet jej wielkość :)
Jak już sb wybierzemy robimy to, co z postacią, czyli też dodajemy ten efekt.
A tak po zrobieniu tego, co powiedziałam:

A potem robimy to samo zapisywanie, jak u postaci.
(Nie muszę tłumaczyć po raz drugi ;D)
Ok jak już zapisaliście, możecie wejść na Stronkę Pixlr Express wpisując w linku: https://pixlr.com/express/
Ok jak już to zrobiliście to robimy tak:

Wybieramy ten co jest na górze i potem zdj, które zapisaliśmy!
A potem:


Jak wybierzecie, klikamy w ten filter, i możemy kliknąć ,,Apply,,
A potem jak już wybierzecie, klikamy Save:
I zapisujemy :)
Więc jak już zapisaliście, możecie się cieszyć naszą profilówką :)
Pokażę, jak ja ją zrobiłam:
Więc to na tyle, co chciałam pokazać :)
Więc zakończę na tym
/Iza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz