wtorek, 26 grudnia 2017

Nowy rok 2018 +Informacje.

Czołem kluski z rosołem ♥
Eluwa dzisiaj mam dla was kilka informacji zmieniam swoją ksywkę na: Tajemnicza Autorka!!! Yeah oczywiście to moja ksywka na blogu xDD i tak otóż teraz będę się podpisywała.


~Nowy rok 2018~
-Nowy rok??!!! Kiedy gdzie i jak!?
No witam w drugiej części mianowicie "Nowy rok 2018" pozwólcie, że na wstępie chcę wam powiedzieć kilka słów ode mnie mianowicie.. 
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU, SPEŁNIENIA MARZEŃ JAK I POSTANOWIEŃ NOWOROCZNYCH, PYSZNEGO SZAMPANA(XD), I TAK DALEJ ♥♥♥
No życzenia mamy za sobą, a teraz chcę ogłosić, że spotkamy się dopiero w nowym roku ;p post z mojej strony pojawi się 1 stycznia i powiem wam, że szykuję dla was niespodziankę więc odwiedźcie naszego bloga 1 stycznia *u*
~Tajemnicza Autorka/ Ostatni raz dab suko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz