poniedziałek, 18 grudnia 2017

Powitanie :D

                                                             Hejka
Jestem Wiktoria i mam 11 lat chodzę do 5 klasy i od teraz będę prowadzić bloga szczerze dawno go nie prowadziłam. Nie ma zbyt dużo w świecie ale istnieje takie coś jak blog. No to może nie będę się rozpisywać tylko przejdę do rzeczy będę pisać posty jakieś 3 razy w tygodniu. Nie zawsze mi się tyle uda, lecz częściej będę tyle robić dobra to mój paszport:
Mam nick jak coś Bez szans ;D

CO MNIE ZACHĘCIŁO DO PROWADZENIA BLOGA?
W tym dniu o godzinie 19:00 siostra mi powiedziała że fajnie by było prowadzić bloga. Więc postanowiłam że ja to zrobię za nią ale niestety ona nie będzie miała ze mną bloga dlaczemu?
Ma za dużo nauki i nie ma 2 komputera. Szukam Redaktorów na bloga zgłoszenia Wysyłać na e-maila wika.zawu@interia.pl lub na nk: https://nk.pl/#profil/51918504/ 

MOJE DAWNIEJSZE BLOGI:
No kiedyś przytrafiło mi się kilka blogów np: Love awataria blog jednak został zamknięty z powodu że każdy prócz mnie miał za dużo nauki ;c. Z trudem się z tym pogodziłam ponieważ bardzo go lubiłam pisać posty i je czytać :).
Lecz kilka innych jest ale nie będę się rozpisywać :D

NA SAM KONIEC
Będę się podpisywać /Wika :P
                                                                                                /Wika :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz