piątek, 5 stycznia 2018

Cześć
Przepraszam że nie zrobiłam wczoraj posta.
Na dzisiaj przygotowałam dla was typy graczy na awatarii których ja osobiście nie lubię. 
Oczywiście nie chcę nikogo urazić.
 1.Żebrak  


 Wydaję mi się, że gdy żebrak poprosi o vipa to go prędzej nie dostanie a dostanie go ten który nie prosi. Idziemy dalej.

1.Dziecko
 Jak dla mnie każdy może być kim chce być na tej grze. Niestety ja nie lubię gdy ktoś bawi się szukanie mamy. 

3. Gracz który wątpi iż mu się uda 



Kochani nie można nie wierzyć w siebie, zawsze trzeba mieć nadzieję iż dana rzecz się uda. Gdy mówimy że nam się nie uda to tak też się stanie.
4. Gracz ciągle smutny 



Jeżeli ciągle będziecie się smucić niestety lecz nikt was nie polubi
:( Będąc zawsze uśmiechniętym możemy nawet poprawić uśmiech drugiej osobie. 
5. Lewus 

Źle pisze specjalnie dla jak to mówią " beki ". Jak mi się wydaje wyzywanie kogoś dla ubawu nie jest śmieszne dlatego że drugiej osobie może się zrobić przykro.


Oczywiście aktorką była pewna dziewczyna ( ta sama ).

Pa, miłego wieczoru Wika























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz