czwartek, 4 stycznia 2018

Przeproszenie i podziękowanie

                                             Hejka
Dzisiaj nie miałam pisać posta lecz miałam zły przypadek pokłóciłam się z bff (Wiką-Not for you)  Bardzo tego żałowałam mamy tyle przeżyć że się wzruszyłam lecz Przepraszam cię Wika Bardzo tego żałuję nie chciałam usunąć cię z opisu :c Dziękuje że jesteś zawsze obok mnie ze przyznajesz się choć czasem się nie dogadujemy i tak cię kocham po przyjacielsku <3 Piszę do ciebie w podziękowaniu i w smutku myślę że wszystko będzie tak jak było i jest         Przepraszam Wiesz ile dla mnie znaczysz tylko ty wiesz o mnie wszystko        Przepraszam także czytelników i Administratorów i Autorów  Oświadczam że Karolina i Wika zostają na blogu i że będą od tej chwili adminkami na blogu
                               Pozdrawiam całuję i przepraszam              
                                                                                           /Wika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz